بخشش باقیمانده محرومیت محمد نصرتی منتفی شد
نوشته شده توسط : xmovies
محمد نصرتی

محرومیت محمد نصرتی هشتم اسفند به پایان می‌رسد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران، با بخشش باقیمانده محرومیت محمد نصرتی، بازیکن خط دفاعی پرسپولیس، مخالفت کرده است. در نتیجه این بازیکن برای همراهی تیمش باید تا پایان مدت محرومیتش - ۸ اسفند سال جاری - صبر کند.

پیشتر اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه محمد نصرتی احتمالا پس از سپری کردن دوسوم مدت محرومیتش بخشیده خواهد شد و حتی به بازی روز پنجشنبه (دوم فوریه) پرسپولیس مقابل استقلال نیز خواهد رسید.

اما ظاهرا مذاکرات مسئولان تیم پرسپولیس با فدراسیون فوتبال، به دلیل اینکه "یک بار به حکم محرومیت اولیه این بازیکن تخفیف داده شده" به نتیجه نرسیده است.

در آبان ماه گذشته، انتشار تصاویر رفتار غیرمتعارف شیث رضائی و محمد نصرتی بعد از گل تیمشان در بازی پرسپولیس با داماش، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و محافل ورزشی و رسمی داشت.

این اتفاق که با واکنش تند تعداد زیادی از مسئولان ایران نیز مواجه شد، به صدور احکام محرومیت ۲۰ ماه برای رضایی و ۱۰ ماه برای نصرتی منتهی شد.

اما با فروکش کردن موج اولیه انتقاد از رفتار این بازیکنان، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران روز چهارشنبه سی دیماه با صدور حکمی، محرومیت شیث رضائی را از ۲۰ ماه به شش ماه و دوره محرومیت محمد نصرتی را از ۱۰ ماه به چهار ماه کاهش داد.





:: برچسب‌ها: واشنگتن , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: